Tuesday, March 13, 2012

Service cap ayam!

2 minggu lepas, charger bb aku prob, tiba-tiba charge xmasuk lak batery, so, sepanjang tempoh tu aku gapai la balik segala mak nenek kotak bb aku, carik resit bukti warranty.

Today, teman umi shopping, sambil-sambil singgah la kat kedai yang aku beli bb ni dulu. Aku beli kat booth Brightstar. So aku ni confident 200% if anything happend, aku still ada back up warranty. So tadi aku sampai kat booth tu, si pekerja dia ada 2orang, tgh main game kat fone. So, bila aku ceritakan masalah charger aku ni, dia sambil b'muka toya cakap "xsempatla nak send, melainkan u pegi hantar penang sendiri" charger yg aku keluarkan langsung dia tak sentuh!

Wakkluu! Kau bukak kedai kalau rasa malas nak layan customer punya kerosakan, kau bagila barang yang elok, tak pun kau jangan bagi warranty! At least aku tak payah tunggu nak datang claim warranty, baik aku beli terus yang baru!

So, for those yang rasa nak beli bb, tak payahlah pegi kat kedai yang aku beli ni, kau akan sakit hati je. Nak tau kedai mana? Kedai kat central square. Kalau kau org kedah, kau boleh detect.

Takpela, what you give, you get back kan? Tunggula hari dan masa kau pulak! Chill lake!


Sekian~babai
I could not ask for more



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...