Monday, March 19, 2012

IQ LELAKI CURANG RENDAH???

Assalamualaikum..

Aku tau entry aku ni bakal mencetuskan tak puas hati dalam kalangan mereka yang setia, hahha! saspen tak mukaddimah aku? mueheheh.. 

Actually aku baca ni and aku donload benda ni from facebook. Biasalah sekarang ni kan facebook dah macam-macam cerita keluar, kalau kau tak sempat baca paper semalam pun kau boleh baca jugak top issue through facebook kan?  



LELAKI CURANG MILIKI IQ RENDAH?




aku ciplak dari sini  

ni bukan aku yang kata okk! ni fakta kajian yang pakar psikologi evolusi yang buat. Lelaki yang curang @ tak setia ni miliki IQ yang rendah sebab golongan ini tak boleh mengawal nafsu mereka.


#kata aku :
Aku taklah nak 100% setuju sebab aku pun tak meneliti kajian yang pakar-pakar ni buat. Tapi bagi akulah kan, pengawalan diri memerlukan kesejahteraan dari pelbagai sudut yang tak semestinya terletak pada IQ semata-mata. Jasmani, rohani, emosi, sahsiah perlu jugak seiring. Contoh yang paling mudahlah kan, cuba kau tengok Malaysia punya pesalah kolar putih, rata-rata orang yang cerdik pandai kan? Tapi kenapa sanggup jugak diorang buat jenayah macam tu? Sebabnya mereka hanya stabil dari aspek intelek, mungkin condong sikit bab rohani.

Ayuh lelaki di luar sana, buktikan bahawa IQ anda tinggi! :))



sekian~babai
I could not ask for more

2 comments:

Anonymous said...

Ptut la I rasa cam I IQ rendah....no wonder lah..i curang je...

Illiana Hidayah said...

woahhh???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...