Tuesday, November 22, 2011

Penalti Sukan Sea 2011~Terdiam Gelora Bung Karno

Hello peeps!
semalam tak jumpa video ni, tadi pagi penuhla segala link kat fesbuk pasal kemenangan penalti sentuhan tangan emas Apek and captain Baddrol Bakhtiar ni.. maka yang tak tengok bola semalam, sila tengok ni..

*


*



*



*



*


video
credit to youtube.com


saya tak tau apa orang lain rasa bila tengok video ni, tapi masa last scene tu rasa sangat sayu, (ouchhh...tiba-tiba rasa semangat patriotik meningkat).. fakta mengatakan bahawa sukan dapat mengeratkan silaturrahim, dapat meningkatkan semangat patriotik kita sebab bila bersukan, biarpun kau tak suka gila player tu, kau tetap akan sokong dia sebab dia mewakili negera kau! 


tadi jugak ada kat fesbuk yang cakap pasal girls yang minat bola ni bukan minat game pun tapi lebih pada player je, "baddrol tu pakwe aku" "apek tu aku punya" "hensemnya muslim" dan macam-macam lagila, saya tak tau orang lan punya prinsip, tapi kalau that girl tu pernah jadi boyish like me before, dia akan cari gali habis pasal bola untuk pahamkan game bola. yes! it was me before, serious dulu saya tak paham ape benda la offside tu, pegi la tanya orang tu, orang ini, last2 barula paham! hahhaha... sebabnya takkan la jejaka2 kat luar sana nak die hard fan player bola kan, songsang tu! hahaha..


*no offense! 


sekian~babai
I could not ask for more

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...