Tuesday, November 15, 2011

Kawan Aku Kawen Dengan Klon Aznil Hj Nawawi!!

Musim cuti sekolah! maksudnya musim orang kahwin! 
Last week, one of my bestie selamat menjadi isteri kepada En.Awie yang muka iras-iras Aznil Hj Nawawi! Serious wehh, kalau tak pecaya, korang scroll bawah ni tengok gambar! hahah.. 
Apa pun, congratulations my dear Khai, saya doakan awak bahagia sampai syurga <3




so, this is the bride~ yang sebelah tu tak tau bila nak boleh pakai macam tu..hahahha...


abah : tenang kenduri macam ni, tak bingit-bingit dengan music sampai nak makan pun susah. 
saya : tengoklah kawan sapa..hahahha
abah : kalau kakak buat majlis macam ni, tahun depan pun kakak dah boleh kahwin.
saya : ekk??? tiba-tiba rasa tersedak! 
sepantas kilat umi hulurkan air~wakakak! 


last week jugak, saya menggatalkan diri beli selai Ariani! okk, saya tau korang dah berhelai-helai beli kan, tapi saya ni tak berapa nak mampu dulu, so baru sekarang mampu, tu pun setelah mendapat discount "baekkk" punya dengan colleague ni.. saya pun melaramlah sekali.. tapi masalahnya...


tudung ariani tu wana pink tu okkk!!! bukan orang yang beli yang pakai, patutnya saya mintak duit sewa kan? hahaha...takpela..dengan adik sendiri pun nak berkira!
saya memang tak puas hati dengan minah ni sebabnya ke"fotogenik"kan beliau!
Illiana Hidayah memang tak pandai nak senyum bila amik gambaq!



sekian~babai
I could not ask for more

7 comments:

Miss Ayue said...

haah la. lebey kurang muka nya.
tahun depan aeh? nak p! heeee :)

Illiana Hidayah said...

Miss Ayue : hahaha..kan? lebih kurang je kan? WAJIB datang tau, tapi masalahnya tak tau bile la sayang...hahahha

K.I.N.A said...

a,ah..sekali imbas macam aznil..hee

Miss Ayue said...

insyaAllah. tak ngape, sampai seru nanti, seru ayue p sana tau! heeee. musim kawen kan sekarang. (-.-")

Aznil Hj. Nawawi said...

Kenapalah paknil tak baca artikel ni 5 tshun lalu. Hahaha teringin nak jumpa klon paknil ni. Paknil kan Prof Klon hahaha Sila message paknil di FB Aznil B Nawawi

al-jannah said...

Dah baca dah dear...serious mmg sebijik macam pak nil ������

al-jannah said...

Dah baca dah dear...serious mmg sebijik macam pak nil ������

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...