Thursday, October 20, 2011

Sila Bagi Aku Paham!

warning di awal pembukaan entry, entry ini mengandungi unsur-unsur makian yang maha hebat, maka sila click button pangkah buat mereka yang masih di bawah umur. dan buat yang dah cukup umur, sila gunakan skill mencerna dan menganalisis dengan baik untuk memahami keseluruhan entry ini.

I know it's hard to please everyone, tapi kan tak boleh ke kalau kau tak masuk campur hal or tugasan orang lain.?? kau depann aku bukan main lagi bermanis-manis muka, gaya macam best sangat, gaya nak support aku yang baru kenal erti sepak terajang dunia pendidikan, tapi kau langkah je sikit dari situ, kau kutuk aku.. mungkin kau tak sedar yang aku ada je kat situ kan? aku dengar je ape yang kau cakapkan.
"alah..bagi je la betul..tak tulis satu "g" je...tanda apa la macam ni?"

aku akui kau hebat dalam bab-bab ni, sebabnya aku budak baru belajar kan..baru nak kenal budak..patutnya tadi aku bagi je semua kertas-kertas aku bagi kau tanda., baru aku boleh belajar cara nak tanda kertas dengan kau kan??

dahla..aku bukannya nak bangga sebab aku belajar lama, tapi aku rasa kita masing-masing ada cara tersendiri untuk latih budak-budak kita.. aku bagi contoh mudah la ek.. ada sesetengah cikgu prefer anak murid dia bagi salam kat dia, and some of the teachers prefer dia yang bagi salam kat anak-anak murid dia.. see? semua orang ada cara tersendiri, yang kau sibuk nak cakap cara orang tu salah, cara orang ni kejam, cara orang ni tak masuk akal kenapa???

sapa-sapa boleh tolong bagi aku paham tak?

sekian~babai
I could not ask for more

8 comments:

ReDiculousLy said...

sabo yana sabo....org yg suka bad talking about org lain ni biasanya sbb dia dengki...so u should be proud that u hav sumthing yg membuatkan org dengki kt ko....chillax k....

Illiana Hidayah said...

Red : hahahha...ok, aku suka teori ni..baiklah...getting proud of myself..muahahah

cryclown said...

tak semua orang tidur berdengkur..heheh

Illiana Hidayah said...

cryclown : hhhaah...aku tdo xberdengkur! ko?

nisa fadzil said...

sampai sekarang aku pon tak tau apa cikgu2 kat skolah tu nak. blur (!)

AmOy zEt said...

sabor dear,,,,kes u nih sama je dgn boy i,,,,kdg2 cikgu lama nih saje ngade nak buli cikgu2 baru nih,,,

Illiana Hidayah said...

nisa : itula pasal...well..no choice, kene sabaq je la kan..?


amoy : yep..i have to..thanx! :)

cryclown said...

aku tidur keluar music lagi!!!hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...