Monday, September 12, 2011

Status Itu Pentinggggg Tauuuu!!

lokasi : sekolahku syurgaku
masa : pagi lepas perhimpunan

murid : teacher, ni surat sakit Shamir..
saya : oh ok, thank you very much, (sambil dihiasi senyuman yang manis)

masuk bilik guru bukak surat :

"Pn. Ilyana
Guru Kelas 2 Cemerlang"

adehhhhh makkk!!!!
bukak pulak isi kat dalam.. oklah, approve sebab dai bagitau anak dia kena chicken pox, ayat last sangat best, "segala kerja rumah anak saya akan disiapkan setelah beliau sembuh, terima kasih di atas pertimbangan Puan"

dusshhhh!! terasa jatuh sahammm okkk!
taklah saya kisahkan nama saya yang dah disalah eja..tapi bab title "Puan" tu yang tak boleh blaahhhhhh! then one of my colleague terbahak-bahak gelakkan saya, "Na, depa tu doa hang cepat2 tukaq status la tu.."

then, saya cepat-cepat masuk kelas sebab topik kahwin dah mula dibukakkkkk!




sekian~babai
I could not ask for more

4 comments:

Miss Ayue said...

puan??? oppsiee! (;

cryclown said...

hahaha.. laki gak untuk..kawen ka..single ka..encik jugak:)

so jgn meragui status kami:)..
lagi skali gelak..hahaha

rushdee kawen tau tak?

AmOy zEt said...

lao "Cik Puan" syiok sikit,,hihihihi~~~ji

Illiana Hidayah said...

Miss Ayue : hahaha...siot jek kan..

cryclown : yela...org lelaki mmglah..ade 1 jek title spnjg hayat...

*rushdee kawen?? xtau pon?


amoy : hahaha...xmau2.nak "cik: jugakkk..rase coollll jek..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...