Thursday, September 8, 2011

Pizza Raya!

Assalamualaikum!
holla! masih boleh ucap selamat hari raya kan? heheh..
well..1st raya sebagai insan bekerjaya memang sangat mencabar.. mana taknya..bila bagi duit raya kat anak-anak buah and sepupu sepapat, yang mana tak dapat duit raya mula la nak claim kata apesal anak dia xdapat? haih! silalah percaya pada rezeki okkk!

ok, masuk kepada topik asal..
lepas 2 bulan dok craving for pizza (al-maklumlah.. kat sini tak de pizza), finally raya kelima kot berjaya mengheret Mr.Illiana ke pizza sambil bershopping barang-barang keperluan.



setiap kali kami kat pizza, kami akan order air yang berlainan..kononnya nak merasa la kan.. ice choc tu saya punya..asam boi fizz yang ada gas tu Mr.Illiana punya.. dah lama saya tak minum air yang ada gas ni since saya punya period pain makin menjadi-jadi teruknya, maka langkah pencegahan is no more carbonate drink! even kalau masuk mcD or KFC pun saya akan amik milo ice sajaaa..baik kan???? hehehhe

okk.. ini hawaiian supreme with extra cheese! series! sedaapp!!!! selalu bila nak masuk kepingan kedua saya mula men"slow"kan kunyahan saya, but that day, saya makan, makan dan makan!

side order ni selalu Mr.Illiana yang pilihkan.. ini nama dia triple platter, not bad jugak!

ok! 1stly ..ni gaya manusia yang craving for pizza!
2nd, ni tudung baru which is from Qaira Hijab bila pakai rasa sangat selesa, pastu bila tunjuk kat umi ngan abah, umi kata "ok, sesuai dengan kakak", then bila keluar makan pizza, ada pulak orang cakap "cantik! kena dengan muka!" okkk!!!! mari bershopping lagi dengan Qaira Hijab !!!!
ni haaa! sesampai ja ice choc saya, inilah manusia pertama yang mengepaw ice choc saya pastu feeling-feeling nak tukar air, sorry la darling...hahhaha

nak tengok lagi 1 tudung from Qaira Hijab ??? jeng..jeng..jeng...

*
*
*
*

6 of us!
okkk..daaahhh!
nak feeling2 tengok Lagenda Budak Setan jap! 1st muvie dating okkk! hahahha

sekian~babai
I could not ask for more

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...