Monday, July 4, 2011

Ini Bakal Jadi Kehendak dan Keperluan~!

Assalamualaikum~hye!

korang nampak high heels kat atas tu? okk, mode sekarang ialah nak cari kasut yang bertutup since saya ni cikgu baharu yang masih terkapai2 nak carik haluan kat sekolah, maka wajiblah pakai kasut bertutupkan.. ohh yess..heels saya dah nak tercabut tadi pagi kat sekolah, luckily saya ada wedges fabiano rico dalam boot, bolehlah ganti kan..kalau tak alamatnyaaaaa.. kaki ayam lah tecer illiana! hohoho...

tiba2 merindui saat2 shopping kasut kat jb, saya minat fabiano rico, so bila balik sini tak dak pulak benda alah fabiano tu, so agak terhad lah pilihan saya, try vincci lak la...hohoh..banyak duit anda tecer! menyesal pulak tak beli heels yang pernah saya tengok kat KB Mall, baru 60$, punyalah tak mau beli sebab saya ni jenis kalau seminggu 2 hari je pakai formal, selebihnya pakai sport attire, tapi kalau saya beli dat time pun apalah salahnya ye.. mybe saya ni masih terbawak2 zaman kanak2 saya kot..

dulu kalau umi bagi duit sekolah 5kupang sehari, bawak bekal so kira cukuplah 5kupang tu, so bila saya kumpul duit saya and beli something such as sticker or what mesti umi abah saya marah "daripada bazir duit camtu baiklah simpan, tak pun beli makan, kenyang pun kenyang, umi abah susah2 cari duit bukan untuk kakak bazirkan" penangan ayat tu sampai sekarang saya ingat, sebab tu ada yang pernah kutuk saya "nak beli tshirt adidas untuk diri sendiri pun kedekut"

lantak kau lah nak cakap apa, bagi saya biar saya nampak macam perempuan melayu terakhir yang tak up to date, asalkan duit untuk nak guna masa susah ada, tak payahla bila sesak or kecemasan nak tadah sana sini kan?! tettt! sorry! tak dak niat nak singgung sesiapa~!

sekian~babai
I could not ask for more

2 comments:

AmOy zEt said...

mesti ade heels tuh,,=)...wajib,,plg kurag pon 1,,hihih~

Illiana Hidayah said...

yezzaa!!! tepat! bile dh ade 1 ni jadi pa pe kat heels tu memang parahhhh!hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...