Sunday, June 5, 2011

Ohh..mama, saya mahu kawen!

Assalamualaikum!
hohohooooiii~kalau dah mata bertentang mata....
muahahhaha~kasi warm up sket sebab dah lama gilosss tak update blog..
spider kawan si spiderman pon dah berjimba-jiba melompat-lompat dari 1 sarang ke 1 sarang yang lain~!

sorry la buat peminat2 (ehhh~kau ade peminat ek illianahidayah??) yang ternanti-nanti.. muahaha...even sekarang ni line streamyx, tapi saya punya degree of ke"busy"ian memang tak dapat diukur lagi daaahhh.. sampai dalam cuti pun mesej masuk bertubi-tubi suruh siapkan itu ini.. lepas satu, satu! yes! my fault, maafkan saya sebab bercuti awal, tapi bab-bab kematian ni bukan kita yang rancang dan kawal kan?

series! memang tengah cuti sekolah, tapi jiwa saya tak berapa tenteram macam cuti-cuti sekolah saya yang sebelum ni.. memanglaaa kan, sebab cuti sebelum ni bukan kerja, cuti daripada belajar, konfemmm kau yatttyeyyyy je kannn.. skali kau cuti pastu kerja bersepah-sepah, baru kau rasa macam nak lari dari sekolah jekkk..

so, tahniah buat rakan-rakan yang dah mendirikan rumahtangga.. my smka schoolmates Pn.Ros, En. Anwar merangkap class monitor dulu, heheh.. adik kenit saya bersama abang mior nya yang dah sah jadi hubby and wife, kembar saya cik uyun dan sang kekanda pujaan hati yang dh selamat melangsungkan pertunangan, semoga kalian sentiasa dalam lindungan rahmatNYA, bahagia hingga ke syurga..

saya???
memanglah rasa nak jugak bertukar status kan, jadi tunang orang ke, jadi wife orang ke, tapi bila saya fikir kali kedua tentang KESEDIAAN saya, tiba-tiba hilang segala angan-angan nak bertukar status! muahahaha~ saya tak hurai panjang-panjang sebab musabab, kau tak payah nak memandai tolong hurai feeling saya okkk,!

nak bersanding macam ni, tapi duit tak dak, maka kenalah postpone dulu cubaan nak menikah ye! muahahaha~ (sources : my-sensasi.blogspot.com)

okk...ini adik kenit saya cantik kan??? putih itu lambang kesucian.. suci cinta, suci dari segi niat dan segalanya..

* kalau takat nak propose anak dara orang dengan duit dia yang kau pinjam tapi belum bayar, baiklah lupakan hasrat kau tu, tu bukan suci, tak bikin orang caci..baiklah kau pegi lamar gepren kau yang dah lama tunggu nak jadik bini kau~

sekian~babai
I could not ask for more

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...