Friday, April 8, 2011

currently mode is miss J

Assalamualaikum!
Hye semua..

currently at Gerik, maka sangat bosan tahap petala 87~
one of my colleague cakap signal celcom broadband kat sini terbaik.. dah bila saya subscribe weekly broadband, signal macamm hareeemmmmm pulakk.. gamaknya saya yang salah tafsir istilah "terbaik" yang colleague saya cakap kot..huh!

nak masuk bab lain pulak sikit..

hati perempuan memang sukar dijangka, kadang-kadang helah bela diri yang digunakan seakan-akan mampu mengaburi mata semua orang, tapi hanya perempuan yang akan memahami perempuan. apa pun nasihat saya, jangan sampai retakkan hubungan pasangan lain.. kadang-kadang tanpa kita sedar, tingkah laku dari segi verbal or non-verbal membangkit rasa cemburu dalam hati perempuan lain.

hanya perempuan memahami hati kaumnya sendiri..
(yes! currently mode cemburu)

sekian~babai
I could not ask for more

5 comments:

Athalia Abdul Ghapar @ kawat berduri said...

sy stuju ya arifff... hanye pompan yg paham pompan...

xazryx said...

haha .sabor2 .

Cik Bucken said...

yeahh..i shud engulf this a little bit more...i rase la, ilmu kemasyarakatan la yg paling susah nak paham

cryclown said...

aku semakin keciwa...hahaha..

dunia..hahaha

Illiana Hidayah said...

atha : hahhaa...iyaaa...kdg2 kita jugak yg blh detect klu pmpn tu ada niat serong kan?

xaryx : hehe...iyaaa...terpaksala..

cik bucken : hohoho...saya setuju dgn cik bucken! ilmu kemasyarakatan mmg susah nak paham!

cryclown : ko kenape lak nih..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...