Friday, March 25, 2011

Setahun Sudah Berlalu..Kini 25 Mac Muncul Lagi ~

entry hari ni khas untuk awak :

awak!
hari ni genap setahun awak jadik 'body guard' saya.. (sesuai ke istilah tu??)
maka, saya nak buat pengakuan la kat awak..
yang sebenarnya saya ni sayangkan awak tanpa sebab pun.. (sedih tak??)
tapi..
sejak awak ada dalam hidup saya..
time saya rasa nak cari pasangan gaduh..
saya mesti carik awak.. (saya kan ganassss~wohhaaa)
time saya nak nangis pun..
saya mesti call awak.. (sensitif pulakk kan?)
nasib baik lah awak jauh..
gamaknya kalau awak dekat..
mesti awak putus fius nak pujuk saya kan? (muahahahha)
time saya takut nak tidoq malam-malam sebab saya tengok movie horror..
saya mesti merap suruh awak cakap tepon ngan saya sampai saya terlena..
time saya nampak iklan fast food kat tv,
lagi skali awak kena teman saya makan..
time saya happy pulak..
tak payah cakaplah kan..
40 hari 40 malam saya cewi + riak kat awak..
dan awak pulak..
akan sentiasa sabar nak jadi pasangan gaduh saya,
sentiasa pujuk and hulur tisu time saya nangis..
sentiasa topup sebab nak cakap sampai saya terlena..
sentiasa melayan selera saya yang entah apa-apa..
sentiasa jugak tahan perasaan bila saya tengah cewi dan riakk..

awak..
terima kasih banyak-banyak ye..
sebab awak buatkan saya rasa sayalah manusia yang paling gembira dalam dunia..
awak jugak yang kembalikan senyuman saya..
pendorong saya untuk terus bertahan..
insyaAllah..saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak..
cuma satu yang saya mintak...
jangan mintak saya jadi orang lain ye..
sebab saya takkan mampu jadi Lisa Surihani yang sangat cantik tu untuk awak..
(awak kan slalu kutuk saya hitam..huh!)
saya jugak tak mampu nak jadi Fouziah Gous yang tinggi lampai sopan santun tu untuk awak..
(sebab saya rendah je..pakai heels pun baru sampai kat bahu awak..)
saya hanya mampu jadi diri saya..
untuk lengkapkan hidup awak..

saya sayang awak.. wink *_*





sekian~babai
I could not ask for more

5 comments:

Anonymous said...

thanks my dearest ms.illiana...happy anniversary...looking foward for another wonderful years with u.

Blog Azlan Shazana said...

alhamdulillah, bdoa semoga kekal sebagai jodoh dan peneman dunia akhirat. chill!

Illiana Hidayah said...

hun : thanx! LOVE U MUCH!

B.A.S : thanx!

cryclown said...

gian-t tetap setia bersama ku..sungguh dia kadang kadang merajuk..aku tetap sayang dari apa pun..hahahhaa

Illiana Hidayah said...

hahahha....aku nak ada gak aaa giant-t tu...heheheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...