Tuesday, February 1, 2011

Tahun Ni Tak Dapat Sambut CNY, Tapi Still Dapat Angpaw~Wohaa!

Assalamualaikum!
Hye semua!
Apa khabar?
so sorry la lambat membalas jejak-jejak pelawat yang sentiasa rajin drop komen and short messages kat saya.. bukannya apa, modem dah rosak, so nak online pun kenalah bergilir-gilir dengan abah, maka tak bolehlah nak doploh pat jam ngadap lappy kan..
lagi 1, saya tengah busy menguruskan hal ehwal kerjaya.. ewahhhh! al-maklumlah lepas ni dah nak jadi wanita bekerjaya.. wakakkaka..

so, tadi umi balik sekolah dengan bawak stationary yang bermacam kaler dan bentuk.. hehehe.. jimaaattt duit anak dara umi yang sememangnya takkan dapat gaji dalam masa terdekat ni kan.. and then umi bagi 1 paper bag warna pink!

"apa ni umi? sapa punya?"

"kakak punyala.. Cikgu Yus bagi"

Cikgu Yus ni wife cikgu yang yang pernah ajar saya subjek Bahasa Melayu masa form 5, jugak merangkap cikgu yang bawak saya bertanding forum remaja sampai peringkat negeri Kedah, dapat no 2 okkkk~ terer kan saya? wakakakka!

maka, saya pun melompat-lompat lebih tinggi.. sukalah dapat hadiah.. kau tak suka dapat hadiah??


ini paper bag pink yang saya maksudkan, and dalam tu ada kain telekung semayang yang sangat cantik! masa saya keluarkan telekung tu, ada 1 benda yang terjatuh.. cuba teka apa..??




muahahahhha!!! dapat angpaw okkk! kau ade? kau tak de kan??? maka sila jelesss dengan saya! muahahaha! syukur dengan rezeki Allah bagi kan, ada jugak insan yang sudi bagi angpaw.. hehehe, tiap-tiap tahun time CNY, kiterg akan balik ke Gua Musang sambut ang kutip angpaw dengan family umi, tapi tahun ni sibuk nak kerja punya pasal, kenalah lupakan bab angpaw, tapi kira okk la kan, ada yang menghulur.. heheheh..

berapa di dalamnya?????

hahahha.. cukuplah kalau nak makan dalam tempoh 2 minggu! kau congaklah sendiri ek.. terima kasih banyak-banyak kat Cikgu Fizan and Cikgu Yus sekeluarga sebab ingat kat anak dara yang baru mula nak kerja ni.. semoga sentiasa dalam lindungan rahmat Yang Esa..

oh ya.. saya dapat area hulu perak, sekolah belum tau lagi..

sekian~babai
I could not ask for more

5 comments:

Anonymous said...

hmm..igtkn dkt ng sy..

mr.sum1

Illiana Hidayah said...

mr.sum1 : saya takutttt :(

Mr. TN_SkY said...

lOl...takut sebab ape nie cik iliana ? =_=

KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA???

ReDPRiNCeSs said...

bestnya dpt hadiah + angpow....so jgn seday2 da...good luck di tempat baru nanti k...;)

Illiana Hidayah said...

Sky : takut kat tempat baru..konfemmmm internet xde... T_T

Red : thanx beb..ko pun same..gud luck ye~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...