Sunday, February 6, 2011

Pengemuman Untuk Semua Pelawat Marche Ou Creve

akan bergerak ke sekolah pertama untuk memulakan kerjaya saya pagi esok..
kalau ada line internet, saya akan balas semua jejak-jejak pelawat di blog saya..
kalau tak de line internet, saya akan tetap balas jejak pelawat pada hujung minggu ye..
doakan saya berjaya dalam karier saya..
korang jaga diri eh..
will miss you all much~

p/s : mr sum1 : kalau u rindu entry i, u bukak dulu entry lama-lama i ye.. nanti bila i balik hujung-hujung minggu i update ye.. hehhee..

sekian~babai
I could not ask for more

3 comments:

Anonymous said...

hai??gud luck utk awk eh...

mr. sum1

APAN said...

oh...dah nak start mengajar la ni...
selamat berjaye!

Illiana Hidayah said...

mr.sum1 : thanx ya...

APAN : ha'ah...dah start ngajar...thanx dude~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...