Thursday, January 27, 2011

Saya Suka Saspen, Tapi Jangan Bagi Saya Sakit Jantung Ek..

Assalamualaikum!
tak bley nak cerita panjang-panjang dengan korang sebab kepala hotak dah tak tentu arah..

"assalamualaikum..saya Illiana, boleh saya tau sama ada nama saya ada di JPN Kedah?"

"wslm..adik sek rendah?"

"ya, saya"

"nama apa tadi?"

"Nurul Illiana Hidayah"

"sat nahh adik.."

"ok, takpa.."

"sorry dik, nama adik tak dak dalam senarai Kedah, ada kat tempat lain kot, selamat bertugas ya"

"terima kasih"

okkk! tak dapat Kedah, di manakah saya bakal dicampakkan?
harap-harap bukan Johor..cukuplah 5 tahun setengah di Johor..

geng PISMP Ambilan Januari, selamat berdebar tido malam ni ye..(ucapan untuk diri sendiri), esok kita pakat check kat website KPM okkk.. jangan tipu kata tak tau website KPM okkk~hohoho
permudahkan urusan kami Ya Allah~

sekian~babai
i could not ask for more

2 comments:

fyna said...

entah2 dekat sabah sarawak..haaaaaaaaaa hehe

Illiana Hidayah said...

fyna : ehhehe... i dapat Perak dear.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...