Friday, January 28, 2011

Kena Belajar Nyanyi Lagu Negeri Perak~hehehehe

Assalamualaikum!
Hye you all!
1stly, tahniah buat semua PISMP Ambilan 2007 yang telah berjaya mendapat penempatan bermula hari ini.. akhirnya setelah sekian lama menanti, kita dapat jugak posting kan kawan-kawan?

semoga kawan-kawan dapat bagi performance yang terbaik untuk menjalankan tugas ini.. sekali menjadi guru selamanya guru.. buat adik beradik TROY, keep in touch tau.. will miss you all :)

nak tau ke Cikgu Illiana dapat kat area mana? (pssst! dah kena letak CIKGU kat nama depan! :P).. Cikgu Illiana dapat di sini!


ye! pandaiii PERAK DARUL RIZUAN

sebelum ni asyik tulis alamat je kan kat Perak, now akan berkhidmat di Perak.. betul la orang cakap, kalau yang seberang laut ni, bila kita mintak takkan dapat, yang tak mintak tu yang akan dapat.. (saya mintak Kedah and Sabah, tapi 1 pun tak sangkut).. takpalah, alhamdulillah, at least dekat sikit dengan Kedah, jimat kos sikit!
p/s : encik2 JPN, boleh tempatkan saya kat Sitiawan? Sri Manjung terus pun okk gak...ehhehehe


sekian~babai
I could not ask for more

10 comments:

ReDPRiNCeSs said...

Congrat yana...;)
ko pernah mntion dulu psl nk dpt perak
ni da betul2 dpt....hehehe
hrp dpt skola dkt2 blehla hang out kalo free...

Ainul Syariha said...

cikgu yana...
saya tau nyanyi lagu tu... huhu...
5taun dok perak kan
kalau tak tau memang nak kena pelangkung la.. hehe

Anonymous said...

perak?wooooo..sme lah ng sy..sy asal perak..

mr.sum1.

APAN said...

oh...cikgu rupenye...
moge jadi pendidik yg baik... :)

Illiana Hidayah said...

Red : aku pon harap dapat dekat2 ngan ko...huhuhu..ko kan otai perak.. ;P

ainul : blh x cikgu ainul ajarkan saya? heheh... saya tak pandai..saya tau nyanyi lagu kedah n johor je..heheh

mr.sum1 : same ke? yeay! kita sama..

APAN : hehehe.. xde rupe jadik cikgu ke saya ni...hahah.. btw, thanx ya :)

TunTeja said...

wahhh.tahniah kak :)
selamat berposting!

Ila Aqilah said...

kak yana tahniah!
thee..cepat google lagu negeri perak =)

anisyud_01 said...

=)
tahniah CIKGU..hee..
senang ati tau senior2 sume dh slmt~

Illiana Hidayah said...

Tun Teja : thanx darl~ :)

Ila Aqilah : tq syg..heehe...kena youtube terus ni..heeh

anisyud : thanx! korang nanti dah mudah, takyah menganggur mcm kiterg..untung tau!

^sue^ said...

tahniah! mesti neves kan.
:) apa2 pun selamat berkhidmat sebagai guru..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...