Wednesday, December 29, 2010

Luna Maya?? Piala Kami Punya Ya.. :)

Assalamualaikum!
mari bersorakkk ramai2..!!!
yeaaaaayyyyyyyy!!!!

game malam ni berjaya menarik abah saya keluar utuk bersorak dengan kami.. dan sang kenit izzah pun tak mau tidoq sebab nak tunggu depan tv sambil bersorak..! macam dia paham ja apa yang tengah berlaku..muahahha...

meh sini nak tanya.. kenal tak 2 gambar kat bawah ni?



ini siapa??? kenalkah??

yang ini? kenal???

yezzaaa!
luna maya & manohara yang tadi kelihatan di stadium gelora bung karno.. muehehe..
datanglah luna maya ke, manohara ke, nia ramadani ke, acha septriasa ke (sebut yang terlintass je ni..hehehe), keputusan telah muktamad.. bahawasanya.... PIALA SUZUKI AFF ini... MILIK MALAYSIA!!!!! yeaaahhhh!!!

tahniah buat semua team harimau malaya..
keep up rentak ni untuk mengorak langkah yang lebih jauhhh!
MALAYSIA! TANAH TUMPAH DARAHKU~
(gambar : google.com)

sekian~babai
I could not ask for more

10 comments:

Ila Aqilah said...

pemain malaysia tak pandang awek2 sana..haha

Ila Mhd Noor said...

puas ati ouh malaysia menang. bangga btol ngan team malaysia ^___^

IllianaHidayah said...

Ila Aqilah : hehehe...bagus2..fokus tu penting..heheh..

Ila Mhd Noor : yezzaaa!!! proud to be malaysian~~

►AdamXis◄ said...

Owh...patot laa byk sgt tayang cewek2 cun tadi...ha3.TQ for info

~ch@wi~ said...

yessszzaaa!! malaysia boleh!! hohoho...

Blog BEN Ashaari VS Blog Elia??

padle said...

agak2 kalau msia kalah mlm td,camne eyh...

IllianaHidayah said...

Adam : hahaha...u r welkem...tak tergugat ponnn kan3x?

ch@wi : yezzzaaa!!! MALAYSIA!!!

padle : kalau kalah maka diorang aaa dapat cuti lak..hihihihi

Pencacai Alim said...

Malaysia belum lagi letek Ruminah Sidek

aQmaR 0n The Blog said...

Malaysia ade kelazzz

ReDPRiNCeSs said...

kontroversi betul pasukan indon ek smpai artis2 kontroversi dorg pn dtg...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...