Sunday, December 19, 2010

2 Hari Bersama Abg RAM~

Assalamualaikum!
Hye semua!
Finally berakhirlah 2 hari bersama penulis thriller no 1 Malaysia - Ramlee Awang Murshid.
Mode saya happy sangat-sangat! even terasa letih yang amat 2 hari berturut-turut drive ke Alor Setar, tapi minat punya pasal, lautan api sanggup kuredahi~wakakakka!

macam yang saya tulis kat entry sebelum ni, abg RAM datang Kedah untuk promosi novel terbaru beliau Rayyan Fantasi (belum boleh buat resesi buku lagi, sebab belum baca), apa yang saya boleh kongsikan dengan korang semua ialah ~ kalau korang tengok tv ke ape ke, katakanlah somebody hilang, mesti mentaliti kita akan kaitkan dengan alam halus kan? apa kata kalau korang cuba baca Rayyan Fantasi.. (ni bukan saya yang cakap, tapi abg RAM yang cakap masa sesi interview tadi)

senyum tak habes lagi ni.. hehehe.. bestlah bila benda yang kita minat and finally kita ada peluang untuk go through benda yang kita minat kan? saya memang dari dulu lagi minat karya RAM ni.. kalau beli karya penulis lain, sometimes kita akan rasa "alahaiii..cerita cinta ni klise la".. tapi bila baca novel RAM ni korang dapat rasakan kelainan..

so, these are few pics yang dapat saya kongsikan dengan korang :), kepada fan abg RAM, sila jeles dengan saya ye.. wakakakka~


~penulis thriller no 1 Malaysia = Ramlee Awang Murshid

~wakil RAMFC = illiana hidayah! hehehhe

~dis is my sister

~another wakil RAMFC = k.masya yang awet muda :)

~us

~both of us are RAM's fan :)

~tq mr. cameraman :)

nanti saya kongsi lagi pasal tips yang abg RAM kasi masa saya join beliau selama 2 hari ni eh.. dah terasa penat, nak baring sambil baca Rayyan Fantasi :) tq kepada semua RAMFC yang memeriahkan pesta buku dan sesi bersama RAM ye..

sekian~babai
I could not ask for more

7 comments:

AISHA INANI said...

aku pon minattt gila ng dia.
by read his book, jantung boleh degup kencangg tuhh.,
kdg2 siap mmpi kaww!
keluar pt kang aku mmg nak beli jugak novel tuhh. wajib! heee~

ReDPRiNCeSs said...

wahhh bestnya dpt jumpa penulis feveret ko...congrat2...;)

IllianaHidayah said...

Aisha Inani : hahha... ko minat gak ek? maka sila lah jeles ngan aku..wakakka... beli tau rayyan fantasi~! wajib sebagai peminat abg RAM..hehehe

Red : yeaayy!!! tq2..finally..aku berjaya jugak! hehehhe

padle said...

fuyoo!!!aku minat gak ngan RAM...ape novel terbaru die eyh..

IllianaHidayah said...

padle : wahh! ko pon minat gak ek? novel baru tajuk Rayyan Fantasi, nanti aku buat entry sal Rayyan Fantasi okk~

sarah shafie said...

wah..muke excited je..

IllianaHidayah said...

hehehhe...jmp novelis yang dah lama minat..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...