Wednesday, November 17, 2010

Permohonan Maaf Secara Terbuka

salam aidiladha!
entry kali ini saya tulis untuk permohonan maaf secara terbuka di atas entry "Flexi Vs Rigid" yang pernah saya publish satu ketika dulu.. tidak ada komen lanjut untuk entry itu, sekadar dengan kata-kata ini..
"saya Nurul Illiana Hidayah Kamarulzaman memohon maaf terhadap rakan-rakan opsyen Sains atas kelancangan berbicara dalam entry Flexi Vs Rigid.."
terima kasih atas penerangan yang diberikan buat saya.. tapi saya dah terima apa yang selayaknya saya dapat.. biarpun itu masih disangsikan.. tapi itu kerja mereka yang lebih tinggi pangkat daripada seorang pelajar.. bagi saya, peraturan ini dicipta oleh manusia, dan sebagai manusia yang berada dalam golongan mendidik, saya yakin perlu ada sifat empati.. so, dengan peraturan yang ada, saya yakin, sesetengah golongan yang mempunyai sebab musabab tertentu masih perlu diberikan consideration yang sewajarnya.. ini hanyalah pendapat peribadi.. tak apa kalau ada yang tak setuju...

sekian~babai
I could not ask for more

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...