Thursday, October 21, 2010

Kenangan Wajar Diukir

whoaaahaaa! anak-anak dara abah Latif berpoya-poya lagi!
dalam keresahan dan keserabutan nak buat seminar kajian tindakan, sempat lagi mengeluarkan diri dari pagar IPTI dan bersidai di bandaraya JB..

dah nak habis kan.. wajib meninggalkan kenangan untuk dibawa bersama ke tempat dan kehidupan baru kelak..

kami hang out ber7.. yang guys belum campur.. kalau tambah tolak bahagi darab, rasanya tempat yang kami sasarkan ni kena bukan dewan besaaaa punya untuk anak-anak abah Latif... hehehhe...

apa-apa pun, thanx a lot to wardah yang call saya dengan suara yang sangat eksited "yana! bangun! jom karOk!", elly , zam , lala, yuyun and dayah yang berjaya membantu menghilangkan sesak yang terbuku di dada sejak sekian lama.. i'll miss you all girls.. lurve u all much!


lokasi : sedap corner plaza pelangi

snap gambar tengah-tengah ruang legar

and again.. masih tak berganjak even orang lalu lalang pandang-pandang.. (boleh pandang-pandang, jangan pegang-pegang..wakakkka)


yuyun tetap akan beraksi sama dengan saya.. kami kembar lain mak, bapak tak sama..

zam nampak termenung jauh di situ..

lala dah sambung tido kat sedap corner pulakkkkk

saya nak order lebih!
aksi apakah wahai miss vanilla?

kau tolong abaikan aksi saya, tolong komen, jeans ni dah lusuh kan?
thanx kawan-kawan.. agenda kami yang seterusnya ialah photoshoot di lokasi yang
belum boleh didedahkan.. rahsiaaaaa~
sekian~babai
I could not ask for more

2 comments:

ReDPRiNCeSs said...

emmmm semalam memang best tapi awal2 mood aku dah dicemari...huhu...tapi korang tak perasan kan...penat aku cover tau...hohoho...da nak pisah ni aku cuma nak ada sweet memory dan nak tinggalkan sweet memory pada korang:)

IllianaHidayah said...

patutlah lagu2 konsert ko cam semacam je...sabar ek elly...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...