Thursday, October 28, 2010

Kasih.. Andai Aku Pergi Dulu..

Kasih… telah terbina sebuah mahligai
Menjadi tanda agungnya cinta kita
Kasih… telah kubinakan sebuah istana
Menjadi tanda cinta sejati

Mekar menghiasi taman kasih kita
Dan diiring haruman firdausi
Dikaulah permaisuri di hati suami
Penyejuk mata penenang di hati

Tapi angin yang mendatang
Bagaikan badai yang melanda
Kau pergi dulu tanpa menungguku
Kerna takdir kurelakan jua

Kekasih… akan kupahatkan doaku
Di dalam lena dan jua jagaku
kekasih… akan kusirami pusaramu
Dengan cinta sejati

Oh andai takdir kita bersama lagi
Kuingin hidup bahagia bersamamu
(Kekasih - Devotees)




saya perlukan insan yang mampu menyayangi dan menyintai saya tanpa syarat.. menyintai dan menyayangi saya seadanya saya.. menyintai dan menyayangi saya sehingga ke nafas terakhir saya.. menyintai dan menyayangi saya dengan menghulurkan segugus doa buat kesejahteraan kehidupan saya..


dan saya akan membalas dengan keikhlasan dalam menyintai dan menyayanginya.. menerima tanpa sebarang syarat, memberikan sebuah kesetiaan yang berpanjangan dan doa yang akan sentiasa mengiringi setiap langkahnya dalam mengharungi kehidupan yang maha mencabar..




~terima kasih sayang...



sekian~babai
I could not ask for more

2 comments:

Anonymous said...

bapak segan gila...burok la notes tuh..haish..
-mr.illiana-

IllianaHidayah said...

yesss!!! memang saja ja nk publish... muahahha.. jahatkan gf anda? wakakakkakak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...