Thursday, October 21, 2010

Jangan Cuba-cuba Buat Panggilan Begini..

melaporkan tahap kesihatan research dalam keadaan stabil, ubat-ubatan masih perlu diambil bagi menguatkan lagi sistem immune dan untuk dihantar berperang di medan bilik mesyuarat jabatan pj isnin depan!

masalahnya sekarang tuan punya research yang tengah terkedang, terjelupuk, tersandar, ter apa lagi ek... saya dengan ini mohon maaf kepada sesiapa yang membuat cubaan nak berborak di telefon atau nak main-main sms dengan saya, sebab saya hanya mampu pick up call yang penting-penting saja. ekk?? contoh? tak payah! sundri fikir.. kasi pelincir sikit kat otak tu... muehehe.. ooppsss.... terkasar sudaaaahhh...

pemanggil misteri: hello, ini yana ke?
saya: bukan!
pemanggil misteri: ini illiana hidayah kan?
saya: yes, and who are you?
pemanggil misteri: la... tak kan tak kenal saya..?
saya: sorry, tak kenal
pemanggil misteri: sampai hati kan.. dulu kan kita selalu sama-sama..
saya: nak bagitau ke tak sape yang tengah cakap ni?
pemanggil misteri: cubalah teka sayang... takkan dah lupa kot??
SAYANG??????
saya: hoih! ko gila ek? (terus end call)


bukan masa nak buat lawak sayang, lawak cinta, lawak rindu tatkala berada di saat-saat genting ni tau.. kalau kau rasa kau nak cakap call meliuk lentok, pegang sana sini, kau try test no yang tengah free sekarang, and yang pasti no tu bukan milik illiana hidayah.
sepanjang mengkapelkan diri dengan Mr.Illiana pun, saya tak cakap "cubalah teka sayang, takkan dah lupa kot.." tau.. haish! manusia turun dari mana ni..??

okk dah.. tengah sakit perut tahap dewa.. nak tdoq legakan kesakitan dan bangun semula bagi research makan ubat..

sekian~babai
I could not ask for more

4 comments:

ReDPRiNCeSs said...

secret admirer tu yana...hahahaha

Miss Aizamia said...

aku pun pling nyampah org yg main2 lau kol.. nak suh teka pebagai.. huh!

K.I.N.A said...

org mcm tu mmg menjengkelkan n menyampahkan..euuw..

IllianaHidayah said...

Red : klu secret admire, aku lbh suka yg gentlemen.. bukan gentle man..

aizamia : dia igt dia buat teka teki the contest ke hape...klu ye pun bgtau aaa hadiah dl..kan?

KINA : sgt menyampah okk... bukan sikit2..ntah hape2 je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...