Friday, September 3, 2010

Kad Raya~

waaaa....! semua orang dah berangkat pulang ke kampung halaman masing-masing, siap ada yang dah sampai pun.. saya?? masih terkulat-kulat, terkebil-kebil, termenung sendirian di kamar yang sunyi ini.. muahahaha.. sedikit tacing ye di situ!

demmm ah! time saya plan baik punya nak buat jahat, mesti saya akan kantoi,
tapi time saya jadik baik, saya sendirian pulakk!
ohhh!! memang sungguh demmmm!

so, sempena lebaran yang bakal menjelma tak lama lagi,
saya nak bagi kad raya kepada geng-geng blogger saya,
tu la.. saya nak bagi kad yang dipos korang tak bagi alamat.. mueheheh..
kepada yang berkenaan di bawah ini, sila amik kad raya ni,
dan kepada semua yang menjengah blog saya,
juga sila bawak balik kad raya ni eh..

dan semua yang blogwalking di Marche ou Creve


~credit to google.com
saya Nurul Illiana Hidayah bt. Kamarulzaman mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada semua pembaca blog saya
dan juga rakan-rakan yang di luar sana.
ampun dan maaf jika terdapat kesilapan dalam berbicara
atau kekasaran tingkah laku di pihak saya.
semoga lebaran kali ini menjanjikan 1001 kebahagiaan buat kita semua.

terkadang terlintas di fikiran untuk membalas segala perbuatan jahat dan penganiayaan yang dilakukan terhadap saya, namun saya tak mempunyai kudrat untuk berbuat demikian, hanya rintihan demi rintihan menemani setiap langkah memulihkan semangat.


WARNING : SEGALA YANG TERTULIS DI ENTRY INI TIDAK PERLUKAN MODAL SEBAGAI RANSANGAN IDEA. CONTOH-CONTOH YANG DIBERI MEMANG TERJADI DALAM KEHIDUPAN SETIAP INSAN. USAH MENGGELABAH JIKA KAU BUKAN INSAN YANG MELAKUKAN KESALAHAN ITU. HANYA YANG MAKAN CILI AKAN TERASA PEDASNYA!

sekian~babai
I could not ask for more

7 comments:

cryclown said...

ahahhaa...ni nak kene print tak? negengehnegh..
selamatkan hari raya? aku ade wat salah tak? hahaha..

maaf zahir dan batin..dan maafkan MQA gak..hahahha...

selamatkan hari raya...CRYCLOWN (:O

aku_gayahspears said...

thnk yana (^_~) nnty alya nak wat gak la...hikhik

KasturiMas said...

kak yana..slamat ri rya..maap zahir n batin...
=)
xsmpt nk post kad rya la tun nie..amponn..hehehe

illianahidayah said...

cryclown : xyah la nk print2..aku dh pos dh kad kat umah ko..efisyen x aku..?? muahahaha...
selamatkan hari raya????

aku_gayahspears : u r welkem alya :)

kasturiMas : selamat hari raya jugak..xpa..its ok...k.yana pun xbapa dan nk pos..byk keja...

Pencacai Alim said...

thanks..slmat hari raya pose utk anda dan seisi keluarga..

Cik Bucken said...

oyeeahhhhh
dpt kad raye yey!

ReD PRiNCeSs said...

Thanxz Yana for the card...selamat hari raya...maaf zahir batin...jangan lupe kumpul duit raya banyak2 utk pizza ek...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...