Saturday, August 7, 2010

Weekand's Diary

oho..! weekand lagi..
bosan wehhh...
nasib baiklah arini cam terisi sikit sebab ada kuliah ganti.. ganti untuk apa tak tau lah pulakk, sebab buat masa ni dengar khabar angin cuti raya dapat 3 hari je, then raya keempat dah kena balik untuk start kuliah... walawehhh!!! mana cukup!! xdan gua nak makan soto yang umi nak masak, laksa mama masak, kek coklat k.long buat, haish! dating pun xdan ni wehh!!
tiba-tiba datang idea jahat.. muehehe... asyik orang lain ja buat jahat dan saya je yang kena tadah telinga menahan bebelan kann....

okess... cukuplah setakat itu bagi mengelakkan saya mengisi entry ini dengan carutan..
sekarang ni, saya kena tukar kaedah untuk diri sendiri la.. sebab makin hari makin malas nak buat keja segala.. so, saya dah cakap pada diri sendiri.. "illiana hidayah, jika anda mampu siapkan kerja ini pada dateline ini, anda boleh guna duit anda untuk beli 1 barang yang anda impikan" wahhhh!! tiba-tiba rasa saya baik pulakk pada diri sendiri.. selalunya ayat ni saya gunakan untuk pujuk adik beradik saya supaya diorang siapkan kerja rumah, target exam diorang... muahahah...

buat masa ini, hanya mampu siapkan 2 kerja, dan telah mampu mendapatkan ini..

*

*

*

~ A walk to remember by Nicholas Sparks


~ ini gambar hiasan je, saya beli taklah sebanyak ni.. ini Mr.Illiana yang belikan.. muehehe...


* rindu kamu berjuta2 lemon!
*bajet semakin lari, cepatlah bulan puasa..



~ Ya Allah.. adakah aku tak mampu lagi untuk mendapatkan kembali hak aku...? kembalikanlah hak aku wahai Tuhan.. aku terlalu memerlukannya kembali.. demi untuk tidak menyusahkan umi dan abahku..


sekian~babai
I could not ask for more


4 comments:

NICK IRFAN said...

wah! bgus2 kdg2 kita kena buat mcm tu bg hadiah utk diri kita bru bersemangat sikit.... :)

Illiana Hidayah said...

Nick Irfan : yezaaa...ni buat mcm ni sebab malas tahap gaban dah ni....hehehhe

cryclown said...

hahaha..aku punya?

illianahidayah said...

cryclown :ko punya nanti aku pos aaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...