Tuesday, August 10, 2010

Time to Transform!

dulu selalu rasa macam jeles bila orang lain menggayakan segala mak nenek shawl, tudung syria segala, sebab saya rasa muka saya sangat tak sesuai untuk pakai segala mak nenek shawl ni.. tapi segalanya berubah apabila di malam birthday Zam , saya telah ditransformkan oleh beliau bersama Yuyun dan Elly..
thanx kawan-kawan!
korang telah menaikkan semula self-esteem saya yang jatuh merundum satu ketika dahulu..
namun, saya tetap berpegang kepada prinsip "cantik itu ialah subjektif.. kecantikan hakiki datang dari hati yang suci, bukan penuh dengan sifat khianat, hasad dengki dan tinggi diri"
and now.. presenting.. miss transformers....muehehhee...
*

*
*
*



~ adesss.. tak kemas pulakkk lipatan tepi ni... solekan : Zam Zanizah Boutique.. hehehe

~ photographer : Elly Yuzreeza


~ nama saya Yana.. saya budak baru belajar main guitar



~ from left : juru make up saya : Zam Zanizah and Yuyun
thanx to Elly yang ajar saya mainkan lagu Happy Birthday melalui petikan guitar, dan dapat mainkan untuk Zam sempena birthday beliau.. untuk Zam , jangan sedih-sedih ye..tabahkan hatimu atas dugaan yang melanda.. love u all girls~
sekian~babai
I could not ask for more





2 comments:

kawat berduri said...

pheeeewitttttttttttttttt...nk sainnnnnnnnnnnn.... kt cnie, kt cnie..... hehehehehe cantikkkk la kak

illianahidayah said...

hahaha...akak blushing2 ni...hahaha...tq bebeh..nnt akak bg sain eh...cop skali pon bley...muehehhee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...