Friday, August 27, 2010

Siapa Nak Kad Raya??

nampak sarang labah-labah kat dashboard!
hahhaa...
ok2.. saya update!
sorry eh guys.. saya teramat busy la, banyak benda nak kena setel..
research yang guna spss (dahla saya jahil spss), ada lagi tutorial statistic.. adess..
dah rasa macam cikgu add maths lak.. muahhahaa...
sekarang ni dah masuk half Ramadhan kan...
so, saya adalah insan yang masih lagi mengamalkan cara lama iaitu : POS KAD RAYA!

ramai orang cakap,
"sekarang ni buat kad online je la"
"tak sempat la nak pos kad raya"
dan macam-macam lagi la..
tapi kan.. pada saya la eh, adalah menjadi satu kepuasan bila ada surat dalam P.O.BOX yang tertera nama NURUL ILLIANA HIDAYAH KAMARULZAMAN..
pastu mesti pandang dulu cop setem tu dari daerah mana sambil-sambil dalam hati meneka siapakah gerangan yang menghantar kad tersebut kepada saya.. hehhee..
even dalam kad tu pengirim tu tulis seringkas mungkin something like
"yana! selamat hari raya, maaf zahir batin",
saya tetap akan baca sambil tersenyum.. hehehe...
pastu kan.. bila dah lepas raya, time-time nak kemas barang-barang kat rak kan, nampak kad-kad tu, mesti bukak balik nak baca, and again, saya akan tersenyum! hahahah... bestt oooo...

tengah nak listkan senarai penerima kad hari raya dari illiana hidayah :~
nak tau sapa..??? takleh2.. rahsia la beb.. hahaha...
sapa-sapa yang nak kad raya, tinggalkan nama penuh dan alamat korang kat ruangan komen ni eh.. insyaallah akan saya kirimkan..
tak pun, kalau korang nak rahsiakan alamat korang,
korang send alamat korang ke email saya illianahidayah@yahoo.com
jangan lupa kenalkan diri korang..kalau tak, saya tak layan okk!
dah send alamat, tinggalkan komen kat ruangan komen saya..
korang boleh send alamat korang sebelum 31OGOS 2010!
kalau korang tak dapat sebelum raya, korang akan dapat lepas raya..
tak pe.. raya kan sebulan! muahahhaha...


*pictures : credit to google.com
*pesal yang excited sangat ni ngan kad raya, puasa pun belom abes...muahaha..
*nak shopping raya..


sekian~babai
I could not ask for more

7 comments:

ReD PRiNCeSs said...

yana tadi aku da komen tp ie wat hal plak so aku rasa komen td x smpai...aku da lupe pe yg aku komen td tp pointnya aku nak kad raya..hehehe

Azmi said...

dah lama tak dapat kad raya..
sedih la...
last dpt mase form5 dulu....

AMRIHDWF said...

Selamat menjelang hari raya. Semoga bertambah banyak amal ibadah.
Ada kabar gembira. FREE LIVE LINK. 100% Free tuk naikkan traffic blog. Try...
Submit here...

mar yanie said...

saya pun nak!!!

illianahidayah said...

ReD : insyaallah...dh reserve 1 utk ko..

Azmi : alalla...jgnlah sedih..

AMir : selamat menjelang hari raya jugak!

MAr Yanie : cane nk send, xde alamat..?

Red Ribbon Boutique said...

saya nak... dah emel u...

illianahidayah said...

Red Ribbon Boutique : got it...tunggu eh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...