Sunday, August 29, 2010

~Shopping Raya Yang Terakhir Dengan Korang

taraaaa...
dengan happynya saya nak buat announce bahawasanya saya telah pun bershopping raya dengan member-member kelas saya Yuyun, Elly , dan jugak 2 orang jejaka Fusani and Jock yang last minute nak membeli baju melayu..

seronok! sebab ini mungkin kali terakhir saya shopping ngan kawan-kawan kelas saya..
pasni bila dah masing-masing bawak haluan sendiri, susah dah nak jumpa...
waaa...! jangan spoiled mood lagik... hehehe...

berbuka puasa kat pizza!
okk... saya memang gemok! sebab mampu habeskan 3 slices pizza!
Fusani ngan Jock pun share last slice tu...muahahhaa....

then meneruskan perjuangan bershopping tshirt 2 adik bujang saya, kasut raya si izzah kenit, 2 adik perempuan saya dah order tudung from kL, and lastly tak lupa untuk Mr. Illiana.. untuk empunya diri..?? of cos la ada okk... i bought new crocodile wedges and blouse! yeay!

~ ni masa belum dapat makanan


~ saya makan 3 slices okkkk... patutla gemok! muahahaha...

~ ini kami.. adik beradik TROY!

guys.. i'll miss this moment, luv u all~


*thanx to adik bujang saya Syafiq Iqbal sebab meredakan kemarahan serta kebencian saya
*tiket balik berjaya ditukar tarikh! yeay! blh dating~lalalalallala...

sekian~babai
I could not ask for more


10 comments:

Pencacai Alim said...

3 slices tuh baru sikit..hikhik

ReD PRiNCeSs said...

jangan kate yang terakhir yana...de lagi 2 bulan...cuma mungkin masa tu duit je yang da xde...hehehehe...anyway i had so much fun that day...thanxz guyz...

illianahidayah said...

Pencacai Alim : lorrrr...xcukup byk ke..?? gua dh riakkk ni...hahhhaa....

Red Princess : ok2...pasni kita karOk lak okkk... hehehe... aku pun sgt enjoy aritu... :)

cryclown said...

hahaha..aku nak jugak...mkn 5 slice..hahaha

illianahidayah said...

cryclown : ko nk jugakkk ke..?? ko lak dtg jb.. kite makan pizza kat sini...hehehhehe

Cik Bucken said...

nak pizaaaaaaa

NICK IRFAN said...

sedapnyer pizaa... yumyy2... hehe

illianahidayah said...

cik bucken : ala..xckp awal... cik yana dh balik dh dr makan pizzaa...hehehe...

nick irfan : mmg sedappp... i like :)

Pencacai Alim said...

nak citer baru..nk citer baru..hakhak

illianahidayah said...

Pencacai Alim : hahahhaa....sabar ek....xsempat nak publish...banyak entry baru sal nk maki orang jek...muahahhaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...