Monday, July 26, 2010

Rindu Nak Peluk Si Kenit

sudah hampir sebulan sejak pulang dari kampung halaman terchenta.. kepala macam dah mula biul je.. tambahan pulak dengan pe'el kakitangan sekolah tempat saya berinternship ni macam "baek" sangat kan... bukan nak kata semua kakitangan kat situ tak ok.. ada yang ok, tapi yang tak ok ni sangatlah membiulkan kepala hotak saya yang sememangnya sarat dengan semua benda...

kalaulah kedah - jb ni dekat.. akan sentiasa saya pulang untuk bermain-main dengan kanak-kanak kenit ini.. apalah rupa adik la ni eh..? makin gemok ka..? dah pandai merangkak? pandai sebut nama siapa dah la ni..? makan banyak tak..? takut kat teddy bear lagi tak? eh?? banyak pulakkk soalan saya kat si kenit ni...

nak tengok si kenit saya..? inilah dia adik saya yang paling kecik.. Nurul Izzah Kamarulzaman.. (nama si kenit ni saya yang letak..hehehe... kau nampak tak ada buih-buih riak di permukaan entry ini..??? muahahahha...)














dah habes kau tengok adik saya posing dalam pelbagai gaya.. kau rasa adik saya ni macam boboy tak..??? muehhehe...
dulu kalau saya cakap kat dia "adik..gud boy!" dia punya sengih... melebar...! bila cakap kat dia "pandai! gud girl" dia akan buat muka blurrr... wahhh!!
sebelum saya berangkat pulang ke jb aritu, si kenit ni pandai salam dan cium tangan dah.. tapi pada kaum kerabat yang dia kenal je la.. kalau dia tak kenal, kirim salam je la eh.. bila kami sekeluarga lepas solat berjemaah, dia akan datang dan hulur tangan nak salam ngan abah, umi, k.nana, abg fiq, k.yun, abg eman dan k.chik.. hehehe.. then yang paling syok, bila saya kata kat dia "adik...i love u kakak cepat.." dia akan kiss pipi saya pastu sengih.. ohhh... sungguh cerdik kanak-kanak kenit ini..

rindu sudah membuak-buak kat si kenit ni.... kalau tengah tensen-tensen macam ni, dapat bergolek-golek ngan si kenit ini adalah perkara yang sangat indahhhh... heaven!!!

sekian~babai
I could not ask for more


3 comments:

Cik Bucken said...

sexy giloosss first pic tu..
auuuwwww!~~

cik yana dpt award :D

Award daripada si sensasi AJ!

cryclown said...

aku makin sihat..tpi mmgu nak wat proses recovery tuk diri ini.. aku ni penyayang..kt diri aku saja..hahaha

Illiana Hidayah said...

Cik Bucken : yg 2nd last tak sexy ke...??? muahaha... wahh...nnt cik yana stalk and amik award eh...tq cik bucken!

Cryclown : alhamdulillah...ko bikin aku nerves je kann...haish!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...