Sunday, July 25, 2010

Kalau Mimpi Ular Means Ada Orang Nak Masuk Meminang Ek??

tadi pagi bangun dalam keadaan terkejut.. sebab mimpi ULAR!
waaaaaaaaaaa...... dahla saya ni manusia yang sangat geli + takut pada makhluk Allah yang bernama ULAR.. kenapa kau masuk dalam mimpi aku wehhh... kau tau tak aku bangun tersentak + terkejut + terkesima..??? kacau sungguh kau eh... dahla hari ni je ade can nak bangun lambat.. haish! terpaksa jugak bangun awal...

pastu bila loading2 balik.. ni semua salah Mr.Illiana! sebab semalam beliau cerita pasal member beliau yang ada pet ULAR dan SCORPION! mak aihh... tu kalau rumate saya bela pelik2 macam tu, mahu saya bagi sepak layang balas juring.. muahahahha... tapi saya tak de rumate.. sape nak jadi rumate saya? angkat tangan!!!

eh...tapi kan.. orang tua-tua kata kalau mimpi ULAR ni means ada yang nak masuk meminang ek..?? betul ke..? ke kena spesifik lagi.. mimpi kena patuk ular baru ada yang masuk meminang??? saya pun buatlah cubaan mesej Mr.Illiana..

saya : Morning hun! semalam mimpi ular.. dis is all ur fault ok.. dok cita jiwang bawak ular naik katil..
Mr.Illiana : mimpi ular apa maksudnya..?
saya : ada orang nak masuk meminang! yeay! (cubaan menggedik..)
Mr.Illiana : yang pastinya he's not me.. lambat lagi nak masuk meminang..
saya : huh.. (cubaan menggedik gagal!)


so..???
betul ke kalau mimpi ular ni ada yang nak masuk meminang??
ke mimpi kena belit or kena patuk baru ada rombongan bawak cincin..???
ehhh??? pehal kau gedik sangat ni wahai illiana hidayah..????
muehehhee...

rasa nak letak gambar ni.. even tak dak kena mengena ngan entry.. sebab mood nak kunyah ferero melambung-lambung.. adessss
*


*


*


*


~ saya nak ferero lagik.. post sekali ngan tuan yang bagi bley tak..???


sekian~babai
I could not ask for more

10 comments:

NyNaA said...

kalau ikut ustaz..

ular tu pun dah melambangkan jin..

mungkin ada yg percubaan utk menyihir anda..hati2

Cik Num-Que said...

salam..
maaf la.jika pendapat saya tidak diterima..
Fakta - mimpi ular dikaitkan dengan minang. tidak betul sebenarnya.
Ustaz ada beritahu saya , mimpi ular, gagak , haiwan liar , selalunya dikaitkan dengan syaitan , jin dan benda benda yg tidak elok..

ingin berkongsi

http://littleanumcloset.blogspot.com/

Illiana Hidayah said...
This comment has been removed by the author.
Illiana Hidayah said...

NyNaA : thanx ek for the info...

Cik Num-Que : eh..xpe..sebb saya memang tak tau pasal mimpi2 ni...anyway..tq for sharing ek..

Hariz said...

Asal Ramai sangat mimpi ular :p


New Entry Prof-Hariz
Gangguan Seksual Lelaki

Miro Slav said...

dah byk kali dah mimpi ular..xde org merisik saya pun...ahaks...

Illiana Hidayah said...

Hariz : musim ular mengawan kot....muahahhaha...

miro slav : ek..? awk ke yg akan dirisik..??? hahhaha

KasturiMas said...

salam k.yana..xpe...xlme da 2..hehehe...alahaiii..mie nk tnye.npe mie tukar layout,blog mie xuley cmmnt eh...cn u hlp me?

ZACK ENTRY said...

cuba mimpi makan aiskrim coklat ker..makan strawberry ke..best la jugak..ni mesti kes lupa basuh kaki atau lupa baca doa tido..=)


amalkan BISMILLAH supaya kita dijauhi benda2 yang tak elok k..

Illiana Hidayah said...

KasturiMas : kena check setting...maybe ada yg ter"off" kat mana-mana..

Zack Entry : doa tdo dah baca dah..tp xtaula nape leh mimpi benda2 pelik2 tu..btw..thanx eh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...