Saturday, July 31, 2010

Entry Syahdu ~ Mood Sewel

weekand!
suppose to be the most precious moment to me as a final semester trainee here..
tapi.. weekand sangat menyemakkan tatkala saya hanya mampu terperap saja di bilik.. pandang siling bilik, pandang dinding, tengok tingkap sambil mata menatap ke langit....
saya mahu keluar berjalan-jalan! tengok movie! window shopping! makan-makan! gelak-gelak!

tiba-tiba rasa macam syahdu pulakkk...
saya selalu dengar orang lain cakap "aku kuar p singapore ngan cik abang aku" "gua kuar date la beb...weekand kan.." "aku dah janji ngan bf aku la yana.. sorry ek.. aku kejar masa ni.."
haish! Mr.Illiana.. kenapa kamu sangat jauh dari saya..??? saya nk tengok cerita SALT ni... nak makan mcD GCB, nak window shopping.. nanti dah nak puasa.. pasti saya akan bersahur sensorang, buka puasa sensorang.. apalah naseb di semester akhir ni...

~okkk...pasni gua tengok dvd je okk...


~jangan jadik gila sudah bila asyik cakap ngan mr.bebear...

tapi bila fikirkan balik... apa yang berlaku ini ada hikmah yang tersembunyi.. mungkin terselit kemanisan yang tak terjangkau oleh akal saya sebagai manusia yang tak pernah cukup dengan apa yang ada...
bersyukurlah illiana hidayah..!

sekian~babai
I could not ask for more

3 comments:

mrWann said...

tol 2...tiap2 pe yg b'laku..msti de hikmah dy..
so, kte kne la bwk byk b'saba...

:p

Pencacai Alim said...

best pe duk sorg...tak serabut kepala..hakhak

Illiana Hidayah said...

mrWann : thanx! saya akn cuba bersabar.. :)

pencacai alim : hehehe...tp klu wiken pon sensorang...mau sewel jap kepala...hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...