Friday, June 18, 2010

saya perlu cold fever~

hey ya! i'm back!
kepala berat, tekak sakit, flu menyerang, suhu badan makin meningkat!
ini petanda yang sangat tidak baik.. ohhh...tidak!!!
dan ini semua ialah padah melantak durian + rambutan sampai tak hengattt dunia.. kononnya bila dah balik jb nanti xdapat merasa lagi durian kampung yang sangat best ini.. kannn dah sewel sebelah badannn..!!!

eh.. tapi betul la.. bila dah sampai jb nnt susah kott nak jumpa durian.. mau telan air liur jaaa tengok orang makan durian.. pernah terjadi masa 2nd year kat jb, saya, lala ngan ikwan buat lawak p lepak kat khemah plaza angsana dan makan durian kat situ.. tapi tak puas sangat ponnn.. leh la makan sorang 3 4 ulas... huaaaa... saya kalau dah makan xdapatla kann setakat 3 4 ulas... paling kurang pon 3 4 bijik...hahahhaa.. (burok gilaaaa anak dara nih...mau jatuh saham..hahhaa).. oleh hal yang demikian, mangkala (kalau tak paham sila tanya maksud pada orang2 kedah saja okkkk) dah ada kat sik ni, makanlah kauuu sepuas2nya... huahahhaha... pastu kau akan dapat simptom2 macam saya.. adil! fair and square!

tatkala simptom2 ini mula menyerang saya, tekak saya mula mengada2.. ngidam mahu makan segala mak nenek, sepupu sepapat dengan COKLAT! tak kesahlah.. nama kau KEK COKLAT kah.. nama kau ESKRIM COKLAT kah.. nama kau ROTI COKLAT kah.. tengokkkk!! sampai ke tahap ROTI COKLAT pon saya layannn.. (selalunya layan adik beradik roti coklat ni time kewangan makin nazak la...hehehee) ohhh ya.. kalau dapat coklat yang nama FERERRO ROCHER lagi bagussss... lagi cepat baik kata orang tua2... hehhehe...

ohhh...sudah2... tidak mungkin dapat dihuraikan lagi kenapa dan mengapa saya suka coklat.. sebab memang nafsu nak coklat sudah sampai ke tahap maksimum.. ini hari ialah hari jumaat, banyak kedai kat sik tak bukak.. wahai tekak, jangan ngada2!

~ dapat 1 slice pon jadiklah..
~agaknya la kann kalau saya dapat bunga yang macam ni, macam mana rupa saya tatkala itu? melompatkah..???


*teringat zaman2 mula degree dulu, naik bus balik sik dari jb, sampai ja kat sik mesti demam sehari dulu..abah kata badan saya tak tahan dengan air cond bus... apa lagi abah.?? jom angkat honda jazz sejibik....??? hehehhe.. (melampau sudahhhh....)



sekian~babai
I could not ask for more

3 comments:

effa lalala said...

honda jazz? haha

Cik Bucken said...

silelah berendam dalam ais cam davide blaine utk sejuk kn itu bdn~ =P

illianahidayah said...

effa : hehehe... tu kete idaman tu... hahaa..

cik bucken : baiklah cik bucken, tp klu dpt coklat lgi cepat baikkk...ngeh2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...