Saturday, June 12, 2010

keputusan muktamad: TIDAK UNTUK HARI INI

ok..mari buat check list~
basuh baju, sidai baju, lipat baju ? done!
kemas2 umah + dapur ? done!
setel izzah travolta including mandikan dia + bagi makan ? done!
masak??? umi kata tak payah masak tengah hari sebab ada 5 kenduri bersusun hari ni...
umi : kak xmau ikut umi ka..?
saya : xmaula..not in mood pulak...
umi : takut kena smash la tu... hee..ok jaga adik!
huaaaa....betapa sadisnya ayat umi yang last tu kannn...saya telah buat keputusan bahawasanya saya mahu mengatakan TIDAK pada jemputan kenduri pada hari ini.. kerana apa? entahla.. saya pun xtau.. cam malas pulak nak carik baju, tudung nak p attend kenduri..kalau lapaq sat lagi macam mana? oh tidak mungkin saya akan berasa lapaq kerana saya telah melantak 3 keping roti canai pagi tadi.. hahhaa.. sungguh sedap roti canai kedai arif...
xpala.. mari bergolek bersama izzah travolta.. dia dah pandai kiss dah tau sekarang ni.... hehehe... ok, tak leh lama2..sebab izzah travolta tengah pandang saya dengan pandangan yang sayu.. seolah-olah berkata "sapa nk main ngan adik..." hehhehe... saya kakak yang understanding... nk suh adik kiss la satg... ~lalallalalla
sekian~babai
I could not ask for more

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...